راساموتور به عنوان یکی از پیشگامان بازار خودروی کشور، فعالیت های خود را با معرفی محصولات تازه نفس از برندهای سوزوکی ژاپن و جی ای سی چین آغاز کرده است. عرضه خودروهای وارداتی نیازمند تدارک خدمات پس از فروش با کیفیت است که مسئله ای پیچیده و حائز اهمیت محسوب می شود. در همین راستا، این مجموعه تلاش دارد تا از همان ابتدای ورود محصولاتش به بازار، خدمات پس از فروش را نیز تعریف و برای آن سازوکارهای مناسب را طراحی کند.
در گفتگویی با محمد حسنی، مدیر خدمات پس از فروش راساموتور و بهروز صالحی مدیر شبکه نمایندگی های راساموتور، درباره روند تامین خدمات و قطعات مورد نیاز برای خودروهای سوزوکی و جی ای سی سوال شد. وی با اشاره به کیفیت بالای خدمات و قطعات ارائه شده اعلام کرد که تمامی قطعات موردنیاز با سرعت مناسب و از طریق شرکت های واسط هر دو برند تامین می شوند. بر این اساس، مشتریان می توانند مطمئن باشند که قطعات با کیفیت و اصل در کمترین زمان برای آنها فراهم خواهد شد.
وی افزود: راساموتور به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش سوزوکی و جی ای سی، به کلیه مالکان این برندها چه در مدل های جدید و چه در مدل های قدیمی خدمات ارائه خواهد کرد. این موضوع خبر خوشحال کننده ای برای تمامی علاقه مندان و دارندگان خودروهای سوزوکی و جی ای سی محسوب می شود.
بهروز صالحی مدیر شبکه نمایندگی های راساموتور نیز اعلام کرد که تا پایان سال جاری، حدود 10 نمایندگی در کلانشهرها برای فروش و خدمات پس از فروش خودروهای این دو برند راه اندازی خواهد شد. همچنین بر اساس برنامه توسعه ای این شبکه تا سال 1403 به نزدیک 30 نمایندگی دست خواهیم یافت.
وی افزود راه اندازی نمایشگاه ها و تعمیرگاه های خدمات پس از فروش در کلانشهرهایی مانند اصفهان، مشهد، شیراز، کرمان، یزد، تبریز، البرز، گیلان، مازندران، قزوین و بوشهر قطعی شده و در حال نهایی سازی و عقد قرارداد با نمایندگان مربوطه هستیم.
او همچنین تشریح کرد با توجه به معرفی خودروهای مدل 2023 توسط راساموتور، تجهیزات و امکانات نمایندگی ها بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی شرکت های سوزوکی و جی ای سی آماده سازی خواهد شد تا کیفیت خدمات ارائه شده در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد.
وی از ارائه خدمات تعمیرات سبک و سرویس سریع در محل مشتری توسط نمایندگی های رسمی راساموتور در آینده نزدیک خبر داد. همچنین نمایندگی ها لوازم و اکسسوری های اصل این دو برند را نیز عرضه خواهند کرد. تا راه اندازی کامل این خدمات و برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان و علاقمندان، قرارداد همکاری با شرکت امدادخودرو نیز منعقد شده است.
به گفته مدیر خدمات پس از فروش راساموتور، بنا بر الزام و تاکید وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارائه گارانتی خودروهای وارداتی توسط شرکت واردکننده، این مجموعه گارانتی 3 سال یا 60 هزار کیلومتر را برای خودروهای سوزوکی و جی ای سی در نظر گرفته است. همچنین برای خریداران محصولات برند GAC، در زمان گارانتی تمامی سرویس های دوره ای رایگان خواهند بود که هدیه ویژه ای برای پاسخ به حسن اعتماد مشتریان محسوب می شود.
حسنی درباره آماده سازی زیرساخت ها و نیروی انسانی متخصص گفت که پرسنل و تکنسین های مجموعه برای ارائه خدمات حرفه ای تر، در دوره های آموزشی ویژه در منطقه شرکت خواهند کرد تا اطمینان مدیریت راساموتور و در نهایت مشتریان از کیفیت و شایستگی در ارائه خدمات بیشتر شود.
در خصوص تجهیزات تعمیرگاهی بکارگرفته در نمایندگی های راساموتور نیز بیان شد که دستگاه های عیب یابی از شرکت های مادر تامین شده اند و جزو جدیدترین تجهیزات تعمیرگاهی به شمار می روند.
بهروز صالحی مدیر شبکه نمایندگان راساموتور در انتها خاطرنشان کرد، فعالان حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو و مجموعههای فعال در این حوزه میتوانند برای دریافت نمایندگی محصولات راساموتور فعالیت از طریق بخش نمایندگی وبسایت راساموتور درخواست خود را ارسال نمایند.
منیع
www.khodrobank.com