پس از بوجود آمدن تاخیر در تحویل محصولات ایران خودرو و ایجاد نارضایتی در خریداران، این شرکت جوابیه را در این خصوص منتشر کرده و دلایل تاخیر در تحویل را تشرح کرده است.
کیوان پناهی، مدیر بازاریابی و شبکه فروش شرکت ایرانخودرو در خصوص اعتراضات اخیر در رسانهها نسبت به وضعیت تحویل خودروهای این شرکت گفت: علیرغم اخبار منتشر شده، تولید این شرکت امسال در شرایط بهتری قرار دارد و حدود 10 هزار دستگاه از مجموع تولید سال گذشته تا همین تاریخ جلوتر هستیم.
او افزود: با توجه به استقبال گسترده از محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه در اسفند 1402، در برخی از تعهدات صف خریداران و ثبت نام ها بیش از انتظار بوده است.
به گفته مدیر بازاریابی و شبکه فروش شرکت ایرانخودرو، اقداماتی برای رفع مشکلات پلاکگذاری و تحویل به موقع خودروهای تولیدی از جمله مدلهای دناپلاس و ۲۰۷ در دست اجراست.
کیوان پناهی، مدیر بازاریابی و شبکه فروش شرکت ایرانخودرو، در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرد که هماکنون حدود ۵۵ تا ۶۰ هزار دستگاه خودروی تحویل معوق در این شرکت وجود دارد و اکثر تعهدات موقعه بیش از 30 روز تاخیر ندارند. مواردی که بیش از 30 روز از تعهد شرکت گذشته است تلاش میکنیم تا زودتر تحویل مشتریان شود.
وی در ادامه به مشکلات پلاکگذاری خودروی دناپلاس اشاره کرد و گفت با هماهنگی با سازمان استاندارد، این مشکل برطرف شده و بهزودی پلاکگذاری و تحویل این خودرو به مشتریان انجام خواهد شد.
در رابطه با تحویل معوق خودروی پژو ۲۰۷ و محصولات هایما نیز، پناهی علت را ثبتنام بیش از حد در سامانه اعلام کرد که با برنامهریزیهای انجام شده، این مدل نیز بهزودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
شایان ذکر است، شرکت ایرانخودرو به عنوان بزرگترین خودروساز داخلی، همواره با چالش تحویل بهموقع خودرو به مشتریان مواجه بوده است و این موضوع به آشفتگی در بازار خودرو کشور دامن میزند. با پیگیری های انجام شده توسط رسانهها و مسئولین انتظار میرود میزان معوقات تحویل خودرو در آیندهای نزدیک کاهش یابد و مشتریان در مدتزمان مناسبتری خودروی سفارشدادهشده خود را دریافت کنند.
منیع
www.khodrobank.com