از همین رو آنها بهدنبال خودروهای خارجی غیر چینی هستند. همچنین در این رابطه بهعنوان دومین پیام باید بهاین نکته مهم اشاره کرد که مشتریان خودرو های خارجی و بهاصطلاح خارجیپسندها حاضر نمیشوند بابت خودروهای ناشناخته و برندهایی که در مورد آنها اطلاعی ندارند، پول خوب پرداخت کنند.
خصوصا اینکه ترس از ضعف در ارائه خدمات خودروهای ناشناخته نیز وجود داشته باشد. گفته میشود مارکتینگ ضعیف در کنار عدماطلاعرسانی در مورد چگونگی فعالیت شبکه خدمات پس از فروش این خودروها نیز سبب شده است مشتریان در مورد خرید اینگونه خودروها ریسک نکنند .
حال باید منتظر ماند و دید عملکرد بخش بازاریابی و اطلاعرسانی این شرکتها تغییر خواهد کرد یا مدیران آنها جزو آن دستهای هستند که معتقدند در بازار کنونی ایران، مشتریان برای هر خودرو ناشناختهای با هر کیفیتی بهاصطلاح سر و دست میشکنند!
منیع
www.donyayekhodro.com